BODYBUILDING

BODYBUILDING

Bodybuilding-ul este orientat catre obtinerea unei mase musculare cat mai mari, fara a neglijeza insa aspectele date de definire, simetrie şi armonie. Forta si rezistenta musculara sunt aspectele cheie care conduc la dezvoltarea masei.

Principiile de baza ale antrenamentului pentru castigare in greutate sunt cam aceleasi cu cele ale antrenamentului pentru forta, mai exact include o manipulare a numarului de repetitii, serii, tempo, tipul de exercitii si greutati pentru a ajunge la rezultatele propuse in ceea ce priveste rezistenta, forta, forma si marimea. Seriile cu mai putine repetari pot fi executate cu greutati mai mari, dar se pierde in rezistenta.

In concluzie, antrenamentul pentru forta se executa cu greutati mici, repetari multe si pauze scurte intre serii, iar antrenamentul pentru castigare in greutate se executa cu greutati mari, repetari mai putine si pauze mai mari intre serii.

Daca esti incepator nu trebuie sa incepi cu antrenamentul pentru castigare in greutate, mai intai trebuie sa faci un antrenament pentru forta, asa-zis si de definire pentru ca altfel risti sa-ti suprasoliciti muschii si sa-ti faci mai mult rau decat bine.

Obiectivele antrenamentului cu greutati sunt: dezvoltarea masei musculare, cresterea fortei, fortifierea articulatiilor si chiar eliminarea tesutului adipos.

Gallery